Przejdź do głównej zawartości

Ten pierwszy rok

Siema Czytelnicyy,
Zrobiłyśmy chwilowy włam na bloga ^^ Z tej strony Pheobe, Negin i Frankie czyli super bohaterki książki " Ten pierwszy rok" . Uznałyśmy, że my lepiej powiemy co skrywa ta książka niż Jeszczerozdział :P Tak więc wiecie. Zaczynamyyy !!
Poznajemy się wszystkie na imprezie, którą rozpoczyna się nasze studia. Ale jesteśmy sobie pisane i od razu się zaprzyjaźniamy.  Każda z nas upatrzyła sobie jakiegoś chłopaka, w końcu jesteśmy piękne, młode i wystrzałowe. 
-Pheobe kocha się w Luku Taylorze już od czasów szkoły ! 
- Jezu Negin, zamknij się. 
 No to jak widzicie takie nasze rozmowy to norma :p Sporo takich będzie w naszej książce.  Ale wracając do tematu. Nasza książka jest młodzieżówką, która opisuje pierwszy rok na studiach.  Mamy sporo imprez, rozterek sercowych ale i nauki.  Wszystko dzieje się z ogromnym humorem i szybkością. Czytając można się pogubić co, gdzie i jak?  Ale zaufajcie nam...
- Same też się gubiłyśmy.. w sprawach serca w szczególności ! 
- Pheobe ! nie mów im od razu wszytstkiego !! 
- Ej a pamiętacie jak poszłyśmy na sekcję quiddicha? 
- Takkk i to hasło na dzień dobry "w Realu quidditch wygląda zupełnie inaczej niż w Harrym Potterze. W tej wersji na przykład nie latamy"
- Oooo albo jak Przyszedł Luukk .. i..
- Pheobe, znowu robisz maślane oczy jak o nim myślisz !! Przestań. 
- No dobra Frankie już.. no ale pamiętacie Eda i jego reakcję ? ""ja pi*rdo*e, dali mi mopa! Chyba mam być czarodziejem, a nie cieciem!"
Sami widzicie,że śmiechu sporo ;) 
Chcemy was zachęcić do przeczytania tej książki bo jest super po prostu. Jesteśmy dziećmi, które nagle muszą dorosnąć. No i jesteśmy tam MY!  Zachęcamy gorąco a my uciekamy bo Jeszczerozdział idzie. Buźki 
Widzę,że dziewczyny zdążyły już powiedzieć co nieco o sobie jak i książce ..lecz teraz pora na mnie. Plus za swobodę pisania, ksiażka jest lekka i szybko się czyta. Dużo dialogów  i to wczucie w język studentów to kolejne plusy. Ogromny minus za wulgaryzmy. No straszna ilość. Części i rozdziały nie są spójne ze sobą. Często mamy wrażenie jak byśmy coś pominęli. Pheobe jest typową nastolatką, która o swej miłości mówi każdemu i w sumie co chwile z kimś innym się całuje. może dziwnie to brzmi ale dla mnie minus za taką bohaterkę.  Ciągłe imprezy, zabawy i brak nauki..hymm no jako student jakoś nie prowadzę takiego życia. Książka daje takie złudne wrażenie. 
Daje 6/10 
Okładka gładka, śliska i prosta. Pasuje do książki bo obie są proste. 
Książka dzięki Wydawnictwu Jaguar i Czytampierwszy
https://czytampierwszy.pl

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Szeptucha

Cześć wszystkim ;) Jestem Gosia i właśnie ukończyłam studia medyczne ! TAK BRAWO JA! Musicie coś o mnie wiedzieć bo to tak nie ładnie tylko tyle powiedzieć i zabrać Was do książki.  Więc tak.. po pierwsze NIE wierzę w Bogów..ani żadne zabobony. Po drugie..muszę odbyć praktyki i wiecie co ? Mama załatwiła mi praktyki u SZEPTUCHY !!! rozumiecie to? Mam wciskać ludziom kit, że jakiś kamyk może ich uleczyć. I na dodatek moją najlepsza przyjaciółka twierdzi, że to najlepsza szeptucha. Szkoda tylko, że mieszka na jakiejś wsi gdzie jest pełno kleszczy i bakterii. O matko. I co najgorsze mam spędzić tam cały rok !! Nie wiem po co tam idę skoro chcę być lekarzem. W sumie to boję się trochę tej szeptuchy..bo co jeśli tam nie ma ubikacji ? Ona sama to pewnie stara babuleńka, która nie będzie umiała internetu. Po co ja tam jadę, przecież ja nie umiem odróżnić margerytki od rumianka ! Jedno Wam mogę obiecać ! ogromną ilość mojej gadaniny, śmiechu i informacji. Informacji o domowych sposobac

Kłamstwa

Jestem Joe i chce się z Wami podzielić moją historia. Mam śliczna i cudowną żonę Mel oraz synka Williama. Wiodę normalne życie pełne przygód z życia synka, obowiązków męża i nauczyciela. Mam wielu przyjaciół w tym Bena.  William kocha autka, jak każdy chłopak, ma jednak bardzo dobry wzrok i podczas przejażdżki zauważył auto mamusi. Wiadomo,że trzeba mamie zrobić niespodziankę. Ta niespodzianka ma jednak wpływ na moje późniejsze życie. Bo nagle Ben upadł a William ma atak astmy. Od tego dnia zaczyna się mój koszmar pełen nerwów, łez i obaw. "Nie powinnaś cały czas tańczyć jak Ci zagra. Może raz na jakiś czas niech on zobaczy, jak to jest, kiedy nie wie, gdzie jesteś, a nie na odwrót."   Ben znika a moje życie nabiera dziwnego obrotu. Ktoś korzysta moich social mediów, szpieguje mnie i grozi. Nie wiem komu mam ufać a komu nie.. Książka pełna jest akcji, emocji i współczucia.  Czyta się ją bardzo szybko.Narracja jest miła i przyjemna. Całość dynamiczna a konie

Kości proroka

Kości proroka to 3-wątkowa historia, którą poznamy idealnie dzięki Aktom sprawy czyli mapie myśli: Wątek 1. 1. B ułgarski Płowdiw - tu toczy się śledztwo w sprawie morderstwa polskiego posła . Przemysław Tarkowski potrzebuje wyjaśnienia swojej śmierci. Ukrzyżowany niczym Jezus. Na ciele dziwne znaki. Wyniki sekcji wskazujące na Jana Chrzciciela. Zginął w teatrze antycznym. Czy to mafia? Co się stało ?  2. Margarita- detektyw, który wiele dziwnych sprawa ma już rozwiązanych. Jej problemy polegają na kontakcie z matką i historii sprzed 8 lat. Czy uda jej się rozwiązać sprawę?                "Mieszkam w Pułapce. Tak się nazywa ta plątanina uliczek, gdzie nie chce przyjechać żaden taksówkarz.  Ten, który mnie tu przywiózł od razu wyzerował licznik"  Wątek 2.  1.  XII wiek,Cesarstwo Bizantyjskie. Spotykamy bogomiłów , którzy wędrują do Konstantynopola. Ich celem jest dwór Cesarza. Mają za zadanie dostarczenie Tajemnej Świętej Księgi.  2. Brat Cyryl chce zan