Przejdź do głównej zawartości

The perfect game Zmiana

The Perfect Game Zmiana czyli drugi tom przygód Kici i Jacka. Jak już wiemy Cass jest zwykła dziewczyna, która w swoim życiu wyznaje 4 zasady, kocha fotografię i za nic w świecie nie chce mieć nic wspólnego z panem Carterem. On jest boskim sportowcem, w którym podkochuje się każda. Wystarczy, że się pojawi a kobiety już chcą go zaciągnąć do łóżka. Lecz ta, na której najbardziej mu zależy ma go gdzieś..Czy uda im się być razem?

Wydaje się,że 2 tom będzie kontynuacją tych przygód..a tu psikus. Poznajemy losy tej dwójki z perspektywy Jacka. Dzieli się swoimi uczuciami, tym co się działo w jego głowie i sercu. Mówi o zazdrości. Łamie stereotyp mężczyzny, że facet jest jak skała. Nie boi okazać się swoich łez. Ale ale..nie jest to jak w Greyu ,że książka to tylko jego zdanie. Wplecione są opisy Cass . Tak wygląda pierwsza część ..a potem zaskoczenie.. czyli dalsze ich losy.
Nie będę zdradzać co się tam konkretnie dzieje , żeby nie było spoilerów ale mogę wam obiecać zdrady, trud życia, rozstania i powroty a do tego prawdę o życiu sportowca.

"Jack pojawił się u mnie w nocy, po sześciu miesiącach braku kontaktu. Trzymał dwanaście czerwonych róż. Powiedział, że jest mu przykro, że mnie kocha i chce wszystko naprawić. Cała moja złość o jego planowane małżeństwo i udawaną ciążę z Chrystle, postanowienie, że nie chcę więcej widzieć tego faceta, ulotniły się na sam jego widok"  możecie pomyśleć, że Cass jest głupiutka..tak wiele mu przebacza a przecież on i tak wróci do swoich przyzwyczajeń. 
Prawda jest inna. Tych dwoje łączy ogromne uczucie , które wystawiane jest na ogromne wyzwania. I nawet kiedy wszystko jest już dobrze..nagle czar pryska. "

„Jeśli przegapi się miłość, przegapi się życie”." 
Prócz miłości mamy też szansę na dużą dawkę pikanterii. Seks nie jest dla nich tylko stosunkiem czy przerywnikiem..jest dla nich próbą nowych ich.
„Byliśmy tak wygłodniali, że nie potrafiliśmy się od siebie oderwać, nawet gdybyśmy chcieli… mój język łapczywie poszukiwał jego ust”.
Książka zawiera sporo mott lub jeśli ktoś woli , dobrych rad.  Jest dojrzalsza od 1 części i mimowolnie zachęca do rozmyśleń.
 "O przeszłości nigdy nie da się naprawdę zapomnieć"

Akcja jest dynamiczna, wciągająca i pełna dramatów. Dobra zarówno dla młodzieży jak i starszych. Lekka ale z rozmyśleniami. Można ją uznać jako wyzwanie :udowodnij: . Warto przeczytać nie tlyko ze względu na dalsze losy bohaterów lecz samo przekazanie. W dzisiejszych czasach rzucamy słowa na wiatr, powiedzieć Kocham nie jest nam trudno..lecz zapominamy o wartości słów. W książce są pewne błędy lecz warto o nich zapomnieć i spędzić miło czas. 
Polecam 7/10 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szeptucha

Cześć wszystkim ;) Jestem Gosia i właśnie ukończyłam studia medyczne ! TAK BRAWO JA! Musicie coś o mnie wiedzieć bo to tak nie ładnie tylko tyle powiedzieć i zabrać Was do książki.  Więc tak.. po pierwsze NIE wierzę w Bogów..ani żadne zabobony. Po drugie..muszę odbyć praktyki i wiecie co ? Mama załatwiła mi praktyki u SZEPTUCHY !!! rozumiecie to? Mam wciskać ludziom kit, że jakiś kamyk może ich uleczyć. I na dodatek moją najlepsza przyjaciółka twierdzi, że to najlepsza szeptucha. Szkoda tylko, że mieszka na jakiejś wsi gdzie jest pełno kleszczy i bakterii. O matko. I co najgorsze mam spędzić tam cały rok !! Nie wiem po co tam idę skoro chcę być lekarzem. W sumie to boję się trochę tej szeptuchy..bo co jeśli tam nie ma ubikacji ? Ona sama to pewnie stara babuleńka, która nie będzie umiała internetu. Po co ja tam jadę, przecież ja nie umiem odróżnić margerytki od rumianka ! Jedno Wam mogę obiecać ! ogromną ilość mojej gadaniny, śmiechu i informacji. Informacji o domowych sposobac

Kłamstwa

Jestem Joe i chce się z Wami podzielić moją historia. Mam śliczna i cudowną żonę Mel oraz synka Williama. Wiodę normalne życie pełne przygód z życia synka, obowiązków męża i nauczyciela. Mam wielu przyjaciół w tym Bena.  William kocha autka, jak każdy chłopak, ma jednak bardzo dobry wzrok i podczas przejażdżki zauważył auto mamusi. Wiadomo,że trzeba mamie zrobić niespodziankę. Ta niespodzianka ma jednak wpływ na moje późniejsze życie. Bo nagle Ben upadł a William ma atak astmy. Od tego dnia zaczyna się mój koszmar pełen nerwów, łez i obaw. "Nie powinnaś cały czas tańczyć jak Ci zagra. Może raz na jakiś czas niech on zobaczy, jak to jest, kiedy nie wie, gdzie jesteś, a nie na odwrót."   Ben znika a moje życie nabiera dziwnego obrotu. Ktoś korzysta moich social mediów, szpieguje mnie i grozi. Nie wiem komu mam ufać a komu nie.. Książka pełna jest akcji, emocji i współczucia.  Czyta się ją bardzo szybko.Narracja jest miła i przyjemna. Całość dynamiczna a konie

lżejszy od fotografii - o Grzegorzu Ciechowskim

Dzisiejszy post będzie inny niż wszystkie. Dzisiejszy post jest efektem wielu emocji, wspomnień jak i ogromnego zdziwienia. Dzisiejszy post będzie o sztuce tworzenia. Tak dobrze czytacie. O sztuce tworzenia książki, która jest nie tylko cudnie napisana..jest też pięknie wydana i zapakowana.  " Pamiętaj, żeby nigdy się nie poddawać"   Kiedy dostałam wiadomość od Wydawnictwa Literackiego, nie mogłam uwierzyć w to co czytam. Kiedy dostałam paczkę nie mogłam uwierzyć w to co widzę. A widzę piękne pudełko w Republikańskie pasy. Książkę, której okładka jest jak z materiału. Widzę biografię, która ma ponad 600 stron. Lecz czy da się napisać biografię aż na tyle? Bałam się, że będzie nudna,zwykła. Lecz jest zupełnie inna. Jest pełna zdjęć w dobrej jakości. Rozdziały mówiące o tym co będzie a jednocześnie wykorzystujące teksty utwór Republiki. Lżejszy od fotografii to wspomnienia, które tworzą niezwykła aurę.  " Ktoś taki, kogo chciałbym spotkać w gorący dzień na ro